Nasz zespół

Karolina Gröning

Karolina Gröning

Na pierwsze zajęcia trafiła w 2005 roku. Na początku nie wiązała z jogą swojej przyszłości. To się jednak miało wkrótce zmienić… Jak sama o sobie mówi, nigdy nie była typem sportowca. To właśnie konsekwentna i regularna praktyka jogi pomogła jej zbudować siłę fizyczną oraz psychiczną, taką o której istnieniu nawet nie przypuszczała – siłę, która była motorem do wielu zmian w jej życiu. Po pierwszych udanych próbach „zainfekowania” kilku osób swoją pasją do jogi zapragnęła szerzyć tego pozytywnego „wirusa” na szerszą skalę:). Kolejnym wyzwaniem stała się realizacja wizji stworzenia wyjątkowego miejsca do praktyki jogi w Sopocie, którego owocem jest Studio Sopot Yoga®.

Entuzjastka metod powięziowych, certyfikowany nauczyciel Mindfull Yin Yoga® oraz Slings Myofascial Training® (trening powięziowy). Ukończyła 3 – letnie szkolenie nauczycielskie jogi wg metody B.K.S. Iyengara, zwieńczone certyfikacją 1st. Facylitatorka i propagatorka medytacji aktywnych Osho® w trójmieście. Nieustannie zgłębia swoją praktykę i wiedzę o połączenia między ciałem – umysłem – duszą – emocjami (m.in. Somatics Experiencing, tantra, techniki uważności, ćwiczenia bioenergoterapeutyczne, ruch intuicyjny). Absolwentka rocznej Akademii Arteterapii i Choreoterapii.

W swoich sesjach łączy klasyczne techniki jogi z subtelną pracą energetyczną, uważnym ruchem i oddechem. Skupia uwagę na budowaniu mobilności i siły, ale przede wszystkim na rozwijaniu świadomości ciała w przestrzeni oraz zaufania do własnego ciała.

Karolina Gröning

Karolina Gröning

Na pierwsze zajęcia trafiła w 2005 roku. Na początku nie wiązała z jogą swojej przyszłości. To się jednak miało wkrótce zmienić… Jak sama o sobie mówi, nigdy nie była typem sportowca. To właśnie konsekwentna i regularna praktyka jogi pomogła jej zbudować siłę fizyczną oraz psychiczną, taką o której istnieniu nawet nie przypuszczała – siłę, która była motorem do wielu zmian w jej życiu. Po pierwszych udanych próbach „zainfekowania” kilku osób swoją pasją do jogi zapragnęła szerzyć tego pozytywnego „wirusa” na szerszą skalę:). Kolejnym wyzwaniem stała się realizacja wizji stworzenia wyjątkowego miejsca do praktyki jogi w Sopocie, którego owocem jest Studio Sopot Yoga®.

Entuzjastka metod powięziowych, certyfikowany nauczyciel Mindfull Yin Yoga® oraz Slings Myofascial Training® (trening powięziowy). Ukończyła 3 – letnie szkolenie nauczycielskie jogi wg metody B.K.S. Iyengara, zwieńczone certyfikacją 1st. Facylitatorka i propagatorka medytacji aktywnych Osho® w trójmieście. Nieustannie zgłębia swoją praktykę i wiedzę o połączenia między ciałem – umysłem – duszą – emocjami (m.in. Somatics Experiencing, tantra, techniki uważności, ćwiczenia bioenergoterapeutyczne, ruch intuicyjny). Absolwentka rocznej Akademii Arteterapii i Choreoterapii.

W swoich sesjach łączy klasyczne techniki jogi z subtelną pracą energetyczną, uważnym ruchem i oddechem. Skupia uwagę na budowaniu mobilności i siły, ale przede wszystkim na rozwijaniu świadomości ciała w przestrzeni oraz zaufania do własnego ciała.

Grażyna Korcz-Piasecka

Grażyna Korcz-Piasecka

Z wykształcenia historyk sztuki, jednak praca z ciałem przyniosła jej pełną satysfakcję. Od 2014 roku zgłębia tajniki jogi ucząc się od wielu nauczycieli, a także od swoich uczniów. Ukończyła studia podyplomowe „Joga i relaksacja” na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Certyfikowany nauczyciel Kundalini jogi 200 RYT, joga Nidry 50 RYT oraz Yin Jogi. Interesuje się wieloma formami ruchu, które lubi przeplatać we własnej praktyce oraz nauczaniu. W pracy z ciałem ważny jest dla niej oddech, który wprowadza ciało w ruch.

Grażyna Korcz-Piasecka

Grażyna Korcz-Piasecka

Z wykształcenia historyk sztuki, jednak praca z ciałem przyniosła jej pełną satysfakcję. Od 2014 roku zgłębia tajniki jogi ucząc się od wielu nauczycieli, a także od swoich uczniów. Ukończyła studia podyplomowe „Joga i relaksacja” na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Certyfikowany nauczyciel Kundalini jogi 200 RYT, joga Nidry 50 RYT oraz Yin Jogi. Interesuje się wieloma formami ruchu, które lubi przeplatać we własnej praktyce oraz nauczaniu. W pracy z ciałem ważny jest dla niej oddech, który wprowadza ciało w ruch.

Magdalena Piekarec-Ośka

Magdalena Piekarec-Ośka

Pasjonatka holistycznego podejścia do człowieka, zdrowego stylu życia, codziennej praktyki uważności.

Zawodowo realizuje się jako radczyni prawna. Łączy się to z ogromną odpowiedzialnością i stresem – dlatego doskonale wie, jak ważne jest by odnaleźć dla siebie COŚ, co będzie równoważyć dotykające każdego z nas napięcia, wyciszy, zbalansuje, ukoi,  ale i doda siły, energii i radości. Dla niej tym wszystkim stała się właśnie joga i tego uczy na swoich zajęciach. By równowaga pomiędzy miękkością i spokojem z jednej strony, a siłą i stabilnością z drugiej pozwalała po prostu dobrze żyć.

Praktykuje jogę od ponad 20 lat, od 2003 r. Doświadczenie w metodyce i nauczaniu jogi zdobyła m.in. w trakcie 3–letniego szkolenia nauczycielskiego wg metody B.K.S. Iyengara oraz dzięki dziesiątkom szkoleń i warsztatów w Polsce i za granicą (m. in. w Indiach, Hiszpanii, na Ikarii). Stale rozwija własną praktykę i nauczanie, baaardzo wiele ucząc się od swoich uczniów.

Magdalena Piekarec-Ośka

Magdalena Piekarec-Ośka

Pasjonatka holistycznego podejścia do człowieka, zdrowego stylu życia, codziennej praktyki uważności.

Zawodowo realizuje się jako radczyni prawna. Łączy się to z ogromną odpowiedzialnością i stresem – dlatego doskonale wie, jak ważne jest by odnaleźć dla siebie COŚ, co będzie równoważyć dotykające każdego z nas napięcia, wyciszy, zbalansuje, ukoi,  ale i doda siły, energii i radości. Dla niej tym wszystkim stała się właśnie joga i tego uczy na swoich zajęciach. By równowaga pomiędzy miękkością i spokojem z jednej strony, a siłą i stabilnością z drugiej pozwalała po prostu dobrze żyć.

Praktykuje jogę od ponad 20 lat, od 2003 r. Doświadczenie w metodyce i nauczaniu jogi zdobyła m.in. w trakcie 3–letniego szkolenia nauczycielskiego wg metody B.K.S. Iyengara oraz dzięki dziesiątkom szkoleń i warsztatów w Polsce i za granicą (m. in. w Indiach, Hiszpanii, na Ikarii). Stale rozwija własną praktykę i nauczanie, baaardzo wiele ucząc się od swoich uczniów.

Sylwia Rutkowska

Jogę praktykuje od 14 bardziej lub mniej regularnie. Uczy od lat 11. Zaczynając od tradycyjnej hatha jogi, przechodziła przez vinyasę, sivanandę, jogę nidrę, jogę powięziową. Teraz bliski jest jej spokojny, płynny ruch, zatrzymywanie się w pozycjach, doświadczanie podczas praktyki. Podczas zajęć zwraca szczególną uwagę na bezpieczne ustawienia ciała. Ukończyła: w 2010 kurs Ashtanga Vinyasa z elementami Anusara Jogi prowadzony w szkole Jogi Inbound w Peru/Cuzco, w 2012 uzyskała dyplom nauczyciela jogi wg metody Sivanandy. W 2019 ukończyła studia podyplomowe na AWF w Warszawie na kierunku: Joga i techniki relaksacyjne a w 2020 roku kurs nauczycielski Jogi Nidry. Posiada również dyplom Lidera Jogi Śmiechu

Sylwia Rutkowska

Jogę praktykuje od 14 bardziej lub mniej regularnie. Uczy od lat 11. Zaczynając od tradycyjnej hatha jogi, przechodziła przez vinyasę, sivanandę, jogę nidrę, jogę powięziową. Teraz bliski jest jej spokojny, płynny ruch, zatrzymywanie się w pozycjach, doświadczanie podczas praktyki. Podczas zajęć zwraca szczególną uwagę na bezpieczne ustawienia ciała. Ukończyła: w 2010 kurs Ashtanga Vinyasa z elementami Anusara Jogi prowadzony w szkole Jogi Inbound w Peru/Cuzco, w 2012 uzyskała dyplom nauczyciela jogi wg metody Sivanandy. W 2019 ukończyła studia podyplomowe na AWF w Warszawie na kierunku: Joga i techniki relaksacyjne a w 2020 roku kurs nauczycielski Jogi Nidry. Posiada również dyplom Lidera Jogi Śmiechu