Nasz zespół

Karolina Gröning

Karolina Gröning

Na pierwsze zajęcia trafiła w 2005 roku. Na początku nie wiązała z jogą swojej przyszłości. To się jednak miało wkrótce zmienić… Jak sama o sobie mówi, nigdy nie była typem sportowca. To właśnie konsekwentna i regularna praktyka jogi pomogła jej zbudować siłę fizyczną oraz psychiczną, taką o której istnieniu nawet nie przypuszczała – siłę, która była motorem do wielu zmian w jej życiu. Po pierwszych udanych próbach “zainfekowania” kilku osób swoją pasją do jogi zapragnęła szerzyć tego pozytywnego “wirusa” na szerszą skalę:). Kolejnym wyzwaniem stała się realizacja wizji stworzenia wyjątkowego miejsca do praktyki jogi w Sopocie, którego owocem jest Studio Sopot Yoga®.

Entuzjastka metod powięziowych, certyfikowany nauczyciel Mindfull Yin Yoga® oraz Slings Myofascial Training® (trening powięziowy). Ukończyła 3–letnie szkolenie nauczycielskie jogi wg metody B.K.S. Iyengara. Obecnie jest w trakcie 3 – letniego szkolenia pracy z traumą SE (Somatic Experiencing). Od dwóch lat zgłębiająca kobiecą duchowość poprzez pracę z energią, emocjami, uważnym ruchem i oddechem. Certyfikowana facylitatorka medytacji aktywnych Osho®.

Karolina Gröning

Karolina Gröning

Na pierwsze zajęcia trafiła w 2005 roku. Na początku nie wiązała z jogą swojej przyszłości. To się jednak miało wkrótce zmienić… Jak sama o sobie mówi, nigdy nie była typem sportowca. To właśnie konsekwentna i regularna praktyka jogi pomogła jej zbudować siłę fizyczną oraz psychiczną, taką o której istnieniu nawet nie przypuszczała – siłę, która była motorem do wielu zmian w jej życiu. Po pierwszych udanych próbach “zainfekowania” kilku osób swoją pasją do jogi zapragnęła szerzyć tego pozytywnego “wirusa” na szerszą skalę:). Kolejnym wyzwaniem stała się realizacja wizji stworzenia wyjątkowego miejsca do praktyki jogi w Sopocie, którego owocem jest Studio Sopot Yoga®.

Entuzjastka metod powięziowych, certyfikowany nauczyciel Mindfull Yin Yoga® oraz Slings Myofascial Training® (trening powięziowy). Ukończyła 3–letnie szkolenie nauczycielskie jogi wg metody B.K.S. Iyengara. Obecnie jest w trakcie 3 – letniego szkolenia pracy z traumą SE (Somatic Experiencing). Od dwóch lat zgłębiająca kobiecą duchowość poprzez pracę z energią, emocjami, uważnym ruchem i oddechem. Certyfikowana facylitatorka medytacji aktywnych Osho®.

Grażyna Korcz-Piasecka

Grażyna Korcz-Piasecka

Z wykształcenia historyk sztuki, jednak praca z ciałem przyniosła jej pełną satysfakcję. Od 2014 roku zgłębia tajniki jogi ucząc się od wielu nauczycieli, a także od swoich uczniów. Ukończyła studia podyplomowe „Joga i relaksacja” na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Certyfikowany nauczyciel Kundalini jogi 200 RYT, joga Nidry 50 RYT oraz Yin Jogi. Interesuje się wieloma formami ruchu, które lubi przeplatać we własnej praktyce oraz nauczaniu. W pracy z ciałem ważny jest dla niej oddech, który wprowadza ciało w ruch.

Grażyna Korcz-Piasecka

Grażyna Korcz-Piasecka

Z wykształcenia historyk sztuki, jednak praca z ciałem przyniosła jej pełną satysfakcję. Od 2014 roku zgłębia tajniki jogi ucząc się od wielu nauczycieli, a także od swoich uczniów. Ukończyła studia podyplomowe „Joga i relaksacja” na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Certyfikowany nauczyciel Kundalini jogi 200 RYT, joga Nidry 50 RYT oraz Yin Jogi. Interesuje się wieloma formami ruchu, które lubi przeplatać we własnej praktyce oraz nauczaniu. W pracy z ciałem ważny jest dla niej oddech, który wprowadza ciało w ruch.

Emilia Pliś

Emilia Pliś

Dyplomowana nauczycielka jogi wg metody B.K.S. Iyengara. Absolwentka kursu organizowanego przez Stowarzyszenie Jogi Iyengara w Polsce, prowadzonego przez Konrada Kocota. 

Z entuzjazmem odkrywa dobroczynny wpływ jogi na ciało, umysł i emocje. Możliwość dzielenia się pasją innymi jest dla niej szczególnie cenna. Pierwsze zajęcia poprowadziła w 2012r. Od tej pory systematycznie wzbogaca swoją wiedzę i doświadczenie. Zajęcia, które zajmują ją poza jogą to masaż, zdrowa kuchnia i dobra literatura.

Emilia Pliś

Emilia Pliś

Dyplomowana nauczycielka jogi wg metody B.K.S. Iyengara. Absolwentka kursu organizowanego przez Stowarzyszenie Jogi Iyengara w Polsce, prowadzonego przez Konrada Kocota. 

Z entuzjazmem odkrywa dobroczynny wpływ jogi na ciało, umysł i emocje. Możliwość dzielenia się pasją innymi jest dla niej szczególnie cenna. Pierwsze zajęcia poprowadziła w 2012r. Od tej pory systematycznie wzbogaca swoją wiedzę i doświadczenie. Zajęcia, które zajmują ją poza jogą to masaż, zdrowa kuchnia i dobra literatura.

Magdalena Piekarec-Ośka

Magdalena Piekarec-Ośka

Pasjonatka zdrowego stylu życia i holistycznego podejścia do człowieka. Zawód, który na codzień wykonuje łączy się z ogromną odpowiedzialnością i stresem, dlatego doskonale wie, jak ważne jest by znaleźć dla siebie to COŚ, co równoważy wynikające z tego napięcia, daje siłę, wyciszenie, balans, spokój. Dla niej tym wszystkim stała się właśnie joga. Oprócz tak oczywistych korzyści praktyka nieustannie daje jej także energię, radość i zdrowe ciało. 

Praktykuje jogę od 2003 r., od wielu lat jest związana przede wszystkim z metodą B.K.S Iyengara. Stale pogłębia swoje umiejętności w praktyce i nauczaniu.

Magdalena Piekarec-Ośka

Magdalena Piekarec-Ośka

Pasjonatka zdrowego stylu życia i holistycznego podejścia do człowieka. Zawód, który na codzień wykonuje łączy się z ogromną odpowiedzialnością i stresem, dlatego doskonale wie, jak ważne jest by znaleźć dla siebie to COŚ, co równoważy wynikające z tego napięcia, daje siłę, wyciszenie, balans, spokój. Dla niej tym wszystkim stała się właśnie joga. Oprócz tak oczywistych korzyści praktyka nieustannie daje jej także energię, radość i zdrowe ciało. 

Praktykuje jogę od 2003 r., od wielu lat jest związana przede wszystkim z metodą B.K.S Iyengara. Stale pogłębia swoje umiejętności w praktyce i nauczaniu.

Aga Sobisz

Aga Sobisz

licencjonowana nauczycielka jogi klasycznej, biolożka, koniara. Specjalizuje się w personalizacji praktyki, jodze posturalnej i NEUROjodze. Na macie poszukuje miękkości, lekkości i równowagi. Jej zajęcia skupiają się wokół budowania świadomości i funkcjonalności. Zwraca szczególną uwagę na praktyczność i bezpieczeństwo asan, oddechu oraz odruchów tworzących przestrzeń, tak aby móc wykorzystywać je w życiu codziennym, zwiększając swój komfort bycia.

Aga Sobisz

Aga Sobisz

licencjonowana nauczycielka jogi klasycznej, biolożka, koniara. Specjalizuje się w personalizacji praktyki, jodze posturalnej i NEUROjodze. Na macie poszukuje miękkości, lekkości i równowagi. Jej zajęcia skupiają się wokół budowania świadomości i funkcjonalności. Zwraca szczególną uwagę na praktyczność i bezpieczeństwo asan, oddechu oraz odruchów tworzących przestrzeń, tak aby móc wykorzystywać je w życiu codziennym, zwiększając swój komfort bycia.

Monika Godzińska (imię duchowe Shakti)

Monika Godzińska (imię duchowe Shakti)

Poszukująca, na swojej ścieżce praktykowała różne rodzaje jogi, w tym jogę kundalini, natomiast zafascynowała się naukami OshO w 2014 roku. Wielokrotnie odwiedzała ośrodek OshO w Punie i brała udział w wielu warsztatach i pracach rozwojowych opartych na metodach i technikach OshO. 2019r została neosannyasinką OshO. Ukończyła szkolenie i posiada certyfikat do prowadzenia medytacji OshO wydany przez Fundację OshO.  Od trzech lat prowadzi medytacje w instytucji finansowej. Ostatnio wciągnęła ją medycyna chińska. Zawodowo zajmuje się finansami w centrali banku i to dzięki medytacjom przetrwała nie jeden kryzys, nie tylko finansowy.

www.monikagodzinska.com

Monika Godzińska (imię duchowe Shakti)

Monika Godzińska (imię duchowe Shakti)

Poszukująca, na swojej ścieżce praktykowała różne rodzaje jogi, w tym jogę kundalini, natomiast zafascynowała się naukami OshO w 2014 roku. Wielokrotnie odwiedzała ośrodek OshO w Punie i brała udział w wielu warsztatach i pracach rozwojowych opartych na metodach i technikach OshO. 2019r została neosannyasinką OshO. Ukończyła szkolenie i posiada certyfikat do prowadzenia medytacji OshO wydany przez Fundację OshO.  Od trzech lat prowadzi medytacje w instytucji finansowej. Ostatnio wciągnęła ją medycyna chińska. Zawodowo zajmuje się finansami w centrali banku i to dzięki medytacjom przetrwała nie jeden kryzys, nie tylko finansowy.

www.monikagodzinska.com