Opis zajęć 

zajęcia prowadzone metodyką BKS Iyengara, która jest niezwykle popularną metodą, ceniona za swoje właściwości prozdrowotne. Regularna praktyka wpływa na poczucie równowagi oraz tworzenie przestrzeni w ciele, przywraca zrównoważony przepływ energii, co w rezultacie prowadzi to lepszego zdrowia i samopoczucia.

YOGA LEVEL 0, 0-1 oraz 1 i 2

zajęcia prowadzone metodyką BKS Iyengara, która jest niezwykle popularną metodą, ceniona za swoje właściwości prozdrowotne. Regularna praktyka wpływa na poczucie równowagi oraz tworzenie przestrzeni w ciele, przywraca zrównoważony przepływ energii, co w rezultacie prowadzi to lepszego zdrowia i samopoczucia.
jest łagodną odmianą jogi. Ma ona na celu uelastycznienie ciała oraz odprężenie umysłu. Przy minimalnej pracy mięśni docieramy do powięzi, ścięgien i stawów by rozciągać je w bezpieczny i przyjemny sposób. W każdej asanie zostajemy na 3 do 5 minut pozwalając tym samym działać sile grawitacji na naszą korzyść. Jest to uważna praca w której wsłuchujemy się w siebie, respektując obecne ograniczenia, przez co nabieramy cierpliwości i życzliwości do własnego ciała.

YIN YOGA

jest łagodną odmianą jogi. Ma ona na celu uelastycznienie ciała oraz odprężenie umysłu. Przy minimalnej pracy mięśni docieramy do powięzi, ścięgien i stawów by rozciągać je w bezpieczny i przyjemny sposób. W każdej asanie zostajemy na 3 do 5 minut pozwalając tym samym działać sile grawitacji na naszą korzyść. Jest to uważna praca w której wsłuchujemy się w siebie, respektując obecne ograniczenia, przez co nabieramy cierpliwości i życzliwości do własnego ciała.
jest to łagodna praktyka, która służy wyciszeniu i wprowadzeniu zmęczonego nadmiarem codziennych obowiązków organizmu w głęboki relaks. Zajęcia działają odświeżająco na ciało i umysł, pomagają w usuwaniu napięć, łagodzą skutki chronicznego zmęczenia, ułatwiają zasypianie. Na zajęciach wykorzystuje się wałki, koce, woreczki itp., aby wygodnie podpierać ciało.
W pozycjach regeneracyjnych pozostajemy od kilku do kilkunastu minut po to, by dać ciału możliwość na całkowite rozluźnienie. Każdorazowo sekwencja zawiera również pozycje, które umożliwiają subtelne wydłużanie kręgosłupa w różnych kierunkach, co korzystnie wpływa na jego kondycję.

YOGA REGENERACYJNA

jest to łagodna praktyka, która służy wyciszeniu i wprowadzeniu zmęczonego nadmiarem codziennych obowiązków organizmu w głęboki relaks. Zajęcia działają odświeżająco na ciało i umysł, pomagają w usuwaniu napięć, łagodzą skutki chronicznego zmęczenia, ułatwiają zasypianie. Na zajęciach wykorzystuje się wałki, koce, woreczki itp., aby wygodnie podpierać ciało. W pozycjach regeneracyjnych pozostajemy od kilku do kilkunastu minut po to, by dać ciału możliwość na całkowite rozluźnienie. Każdorazowo sekwencja zawiera również pozycje, które umożliwiają subtelne wydłużanie kręgosłupa w różnych kierunkach, co korzystnie wpływa na jego kondycję.
to spokojna praktyka jogi gdzie łączymy asany z miękką pracą powięziową oraz automasażem. Tworzymy przestrzeń na świadomą pracę z ciałem i oddechem. Dzięki prostym, powtarzalnym sekwencjom wchodzimy w medytacyjny ruch. Jako relaks spotkasz się tu z Joga Nidrą czyli jogą świadomego śnienia.

MEDITATION FLOW

to spokojna praktyka jogi gdzie łączymy asany z miękką pracą powięziową oraz automasażem. Tworzymy przestrzeń na świadomą pracę z ciałem i oddechem. Dzięki prostym, powtarzalnym sekwencjom wchodzimy w medytacyjny ruch. Jako relaks spotkasz się tu z Joga Nidrą czyli jogą świadomego śnienia.
trening powięziowy prowadzony w oparciu o koncepcję Slings Myofascial Training ®
Praktyka opiera się na najnowszych badaniach nad strukturami powięziowymi i jest nierozerwalnie powiązana z pracą na taśmach anatomicznych - Anatomy Trains.
Pozycje jogi zyskują inny wymiar – będziemy doświadczać nowej jakości ruchu.
Kontrastujące ze sobą sekwencje, od miękkich i powolnych ruchów po dynamiczne i rytmiczne ćwiczenia – to wszystko by poczuć więcej swobody w swoim ciele.
Więcej przestrzeni, więcej mobilności, więcej równowagi i siły.
Zajęcia są skierowane zarówno do osób początkujących jak i zaawansowanych. 
Trening stanowi doskonałe uzupełnienie dla osób uprawiających takie dyscypliny sportu jak jogging, jazdę na rowerze, tenis, jazdę konną czy dla grających w golfa.

YOGA & SLINGS

trening powięziowy prowadzony w oparciu o koncepcję Slings Myofascial Training ® Praktyka opiera się na najnowszych badaniach nad strukturami powięziowymi i jest nierozerwalnie powiązana z pracą na taśmach anatomicznych – Anatomy Trains. Pozycje jogi zyskują inny wymiar – będziemy doświadczać nowej jakości ruchu. Kontrastujące ze sobą sekwencje, od miękkich i powolnych ruchów po dynamiczne i rytmiczne ćwiczenia – to wszystko by poczuć więcej swobody w swoim ciele. Więcej przestrzeni, więcej mobilności, więcej równowagi i siły. Zajęcia są skierowane zarówno do osób początkujących jak i zaawansowanych. Trening stanowi doskonałe uzupełnienie dla osób uprawiających takie dyscypliny sportu jak jogging, jazdę na rowerze, tenis, jazdę konną czy dla grających w golfa.
Poziom otwarty zajęć oznacza, że można dołączyć do grupy na każdym poziomie zaawansowania. 
Na tych zajęciach wykonujemy asany z wszystkich grup (pozycje strojące, skłony, skręty, pozycje brzuszne, łagodne wygięcia) z wyłączeniem pozycji odwróconych.

YOGA OPEN LEVEL

Poziom otwarty zajęć oznacza, że można dołączyć do grupy na każdym poziomie zaawansowania. Na tych zajęciach wykonujemy asany z wszystkich grup (pozycje strojące, skłony, skręty, pozycje brzuszne, łagodne wygięcia) z wyłączeniem pozycji odwróconych.
idealne zajęcia dla osób, które chciałyby rozpocząć przygodę z jogą lub potrzebują nieco spokojniejszej praktyki. Tempo i poziom zajęć zostanie dostosowany do możliwości oraz poziomu grupy. Program zajęć zakłada wydłużoną relaksację na końcu zajęć, która wpłynie niezwykle regenerująco i odświeżająco na ciało i umysł. Jest to również doskonała alternatywa dla kobiet w ciąży. 
Zajęcia prowadzone są w duchu metody B.K.S.  Iyengara.

YOGA ŁAGODNA

idealne zajęcia dla osób, które chciałyby rozpocząć przygodę z jogą lub potrzebują nieco spokojniejszej praktyki. Tempo i poziom zajęć zostanie dostosowany do możliwości oraz poziomu grupy. Program zajęć zakłada wydłużoną relaksację na końcu zajęć, która wpłynie niezwykle regenerująco i odświeżająco na ciało i umysł. Jest to również doskonała alternatywa dla kobiet w ciąży. Zajęcia prowadzone są w duchu metody B.K.S. Iyengara.
DLA KOGO?
- zarówno dla osób początkujących od 0 jak i tych, którzy pierwszy kontakt z jogą mają za sobą
- dla osób, które lubią ruch i kreatywny odpoczynek
- dla wszystkich, którzy po dniu przepełnionym obowiązkami chcą dać upust emocjom i napięciom
- dla tych co nie lubią nudy i powtarzalności.

KURS BASIC - VINYASA FLOW

DLA KOGO?
– zarówno dla osób początkujących od 0 jak i tych, którzy pierwszy kontakt z jogą mają za sobą
– dla osób, które lubią ruch i kreatywny odpoczynek
– dla wszystkich, którzy po dniu przepełnionym obowiązkami chcą dać upust emocjom i napięciom
– dla tych co nie lubią nudy i powtarzalności.
Vinyasa to forma jogi, w której przechodzimy płynnie z jednej pozycji do drugiej, synchronizując ruch z oddechem. Sesje Vinyasy łagodnej są każdorazowo wzbogacane o ćwiczenia oddechowe. Zajęcia pozwolą Tobie wzmocnić i rozciągnąć ciało, ale również wyciszyć system nerwowy.

VINYASA YOGA

Vinyasa to forma jogi, w której przechodzimy płynnie z jednej pozycji do drugiej, synchronizując ruch z oddechem. Sesje Vinyasy łagodnej są każdorazowo wzbogacane o ćwiczenia oddechowe. Zajęcia pozwolą Tobie wzmocnić i rozciągnąć ciało, ale również wyciszyć system nerwowy.
dynamiczna odmiana yogi skierowana do osób szukających praktyki o podwyższonym stopniu intensywności. Jest to praktyka budująca siłę, koncentrację i równowagę. Podczas praktyki ciało rozgrzewa się intensywnie, umożliwiając tym samym głębokie rozciąganie i wydłużanie. W zajęcia wplecione są sekwencje asan, w których przechodzi się z jednej pozycji do drgiej, synchronizując ruch z oddechem.

DYNAMIC YOGA

dynamiczna odmiana yogi skierowana do osób szukających praktyki o podwyższonym stopniu intensywności. Jest to praktyka budująca siłę, koncentrację i równowagę. Podczas praktyki ciało rozgrzewa się intensywnie, umożliwiając tym samym głębokie rozciąganie i wydłużanie. W zajęcia wplecione są sekwencje asan, w których przechodzi się z jednej pozycji do drgiej, synchronizując ruch z oddechem.