Opis zajęć 

To zajęcia prowadzone na poziomie podstawowym. Jest to  doskonała opcja dla osób rozpoczynających przygodę z jogą. Tutaj uczymy się i praktykujemy przede wszystkim pozycje stojące, które są niezbędną podstawą do całej reszty asan. Zajęcia te budują wytrzymałość i siłę. Nauczysz się jak poprawnie oddychać co pomoże tobie w wyciszeniu systemu nerwowego oraz doświadczaniu stanu relaksacji.

YOGA BASIC

To zajęcia prowadzone na poziomie podstawowym. Jest to doskonała opcja dla osób rozpoczynających przygodę z jogą. Tutaj uczymy się i praktykujemy przede wszystkim pozycje stojące, które są niezbędną podstawą do całej reszty asan. Zajęcia te budują wytrzymałość i siłę. Nauczysz się jak poprawnie oddychać co pomoże tobie w wyciszeniu systemu nerwowego oraz doświadczaniu stanu relaksacji.
Praktyka skupiona na budowaniu świadomości ciała i rozwijaniu mobilności stawów czyli na zwiększaniu funkcjonalnych zakresów ruchu. 
Skupiamy się na pracy mięśni głębokich - posturalnych, czyli tych, które mogą być osłabione przez siedzący tryb życia lub uprawianie sportów polegających na cyklicznych i powtarzalnych ruchach (bieganie, jazda na rowerze, jazda konna). 
Praktyka zawiera w sobie elementy automasażu powięziowego oraz techniki neuromobilizacyjne.

MOBILTY YOGA

Praktyka skupiona na budowaniu świadomości ciała i rozwijaniu mobilności stawów czyli na zwiększaniu funkcjonalnych zakresów ruchu. Skupiamy się na pracy mięśni głębokich – posturalnych, czyli tych, które mogą być osłabione przez siedzący tryb życia lub uprawianie sportów polegających na cyklicznych i powtarzalnych ruchach (bieganie, jazda na rowerze, jazda konna). Praktyka zawiera w sobie elementy automasażu powięziowego oraz techniki neuromobilizacyjne.
Praktyka skupiająca się na budowaniu świadomości ciała, czuciu głębokim i rozwijaniu mobilności stawów. Podczas zajęć korzystamy z naturalnych wzorców ruchowych, i pracujemy na mięśniach posturalnych głębokich, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo codziennych czynności.
Praktyka zawiera w sobie elementy automasażu powięziowego oraz techniki neuromobilizacyjne.

MOBILITY YOGA - ŁAGODNA

Praktyka skupiająca się na budowaniu świadomości ciała, czuciu głębokim i rozwijaniu mobilności stawów. Podczas zajęć korzystamy z naturalnych wzorców ruchowych, i pracujemy na mięśniach posturalnych głębokich, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo codziennych czynności. Praktyka zawiera w sobie elementy automasażu powięziowego oraz techniki neuromobilizacyjne.
Są to zajęcia, na których ukoisz zarówno ciało jak i umysł. W powolnym rytmie ruchu i oddechu nauczysz się świadomie rozluźniać napięcia, obserwować oddech, koncentrować się na tym co tu i teraz. Na zajęciach używamy różnych technik - spotkasz się tutaj z yin jogą często połączoną z jogą restoratywną. Czyli głównie asany siedzące i leżące, w których trwamy przez dłuższy czas, używając pomocy jogowych dla wygody i szukania komfortu w ciele. Ponadto na koniec odprężysz się prowadzoną relaksacją w formie medytacji lub joga nidry przy dźwiękach mis i dzwonków Koshi.

MEDITATION FLOW

Są to zajęcia, na których ukoisz zarówno ciało jak i umysł. W powolnym rytmie ruchu i oddechu nauczysz się świadomie rozluźniać napięcia, obserwować oddech, koncentrować się na tym co tu i teraz. Na zajęciach używamy różnych technik – spotkasz się tutaj z yin jogą często połączoną z jogą restoratywną. Czyli głównie asany siedzące i leżące, w których trwamy przez dłuższy czas, używając pomocy jogowych dla wygody i szukania komfortu w ciele. Ponadto na koniec odprężysz się prowadzoną relaksacją w formie medytacji lub joga nidry przy dźwiękach mis i dzwonków Koshi.
trening powięziowy prowadzony w oparciu o koncepcję Slings Myofascial Training ®
Praktyka opiera się na najnowszych badaniach nad strukturami powięziowymi i jest nierozerwalnie powiązana z pracą na taśmach anatomicznych - Anatomy Trains.
Pozycje jogi zyskują inny wymiar – będziemy doświadczać nowej jakości ruchu.
Kontrastujące ze sobą sekwencje, od miękkich i powolnych ruchów po dynamiczne i rytmiczne ćwiczenia – to wszystko by poczuć więcej swobody w swoim ciele.
Więcej przestrzeni, więcej mobilności, więcej równowagi i siły.
Zajęcia są skierowane zarówno do osób początkujących jak i zaawansowanych. 
Trening stanowi doskonałe uzupełnienie dla osób uprawiających takie dyscypliny sportu jak jogging, jazdę na rowerze, tenis, jazdę konną czy dla grających w golfa.

YOGA & SLINGS - TRENING POWIĘZIOWY

trening powięziowy prowadzony w oparciu o koncepcję Slings Myofascial Training ® Praktyka opiera się na najnowszych badaniach nad strukturami powięziowymi i jest nierozerwalnie powiązana z pracą na taśmach anatomicznych – Anatomy Trains. Pozycje jogi zyskują inny wymiar – będziemy doświadczać nowej jakości ruchu. Kontrastujące ze sobą sekwencje, od miękkich i powolnych ruchów po dynamiczne i rytmiczne ćwiczenia – to wszystko by poczuć więcej swobody w swoim ciele. Więcej przestrzeni, więcej mobilności, więcej równowagi i siły. Zajęcia są skierowane zarówno do osób początkujących jak i zaawansowanych. Trening stanowi doskonałe uzupełnienie dla osób uprawiających takie dyscypliny sportu jak jogging, jazdę na rowerze, tenis, jazdę konną czy dla grających w golfa.
Poziom otwarty zajęć oznacza, że można dołączyć do grupy na każdym poziomie zaawansowania. 
Na tych zajęciach wykonujemy asany z wszystkich grup (pozycje strojące, skłony, skręty, pozycje brzuszne, łagodne wygięcia) z wyłączeniem pozycji odwróconych.

YOGA OPEN LEVEL

Poziom otwarty zajęć oznacza, że można dołączyć do grupy na każdym poziomie zaawansowania. Na tych zajęciach wykonujemy asany z wszystkich grup (pozycje strojące, skłony, skręty, pozycje brzuszne, łagodne wygięcia) z wyłączeniem pozycji odwróconych.
idealne zajęcia dla osób, które chciałyby rozpocząć przygodę z jogą lub potrzebują nieco spokojniejszej praktyki. Tempo i poziom zajęć zostanie dostosowany do możliwości oraz poziomu grupy. Program zajęć zakłada wydłużoną relaksację na końcu zajęć, która wpłynie niezwykle regenerująco i odświeżająco na ciało i umysł. Jest to również doskonała alternatywa dla kobiet w ciąży. 
Zajęcia prowadzone są w duchu metody B.K.S.  Iyengara.

YOGA ŁAGODNA

idealne zajęcia dla osób, które chciałyby rozpocząć przygodę z jogą lub potrzebują nieco spokojniejszej praktyki. Tempo i poziom zajęć zostanie dostosowany do możliwości oraz poziomu grupy. Program zajęć zakłada wydłużoną relaksację na końcu zajęć, która wpłynie niezwykle regenerująco i odświeżająco na ciało i umysł. Jest to również doskonała alternatywa dla kobiet w ciąży. Zajęcia prowadzone są w duchu metody B.K.S. Iyengara.
Zwana również jogą subtelną lub jogą świadomości. Poprzez praktykę budzi w nas świadomość - wewnętrzną energię, shakti, kundalini - jakkolwiek ją nazwać - każdy z nas ma uśpioną w sobie siłę.  Ta energia wzmacnia w nas świadomość dzięki czemu zaczynamy dostrzegać naszego ego, maski, schematy. Jeśli pozwolimy jej płynąć zaczną się dziać zmiany w nas samych i tym samym w naszym życiu naokoło. To praca ze świadomością, z ciałem i psychiką.
Używamy tutaj różnych technik tj. powtarzalne asany wykonywane przez określony czas, mantry, mudry (ułożenie dłoni), praktyki oddechowe. 
W odróżnieniu od innych form jogi, ta jest bardziej medytacyjna, duchowa. Nie jest nastawiona na fizyczne aspekty tak jak hatha joga czy vinyasa.

KUNDALINI YOGA

Zwana również jogą subtelną lub jogą świadomości. Poprzez praktykę budzi w nas świadomość – wewnętrzną energię, shakti, kundalini – jakkolwiek ją nazwać – każdy z nas ma uśpioną w sobie siłę. Ta energia wzmacnia w nas świadomość dzięki czemu zaczynamy dostrzegać naszego ego, maski, schematy. Jeśli pozwolimy jej płynąć zaczną się dziać zmiany w nas samych i tym samym w naszym życiu naokoło. To praca ze świadomością, z ciałem i psychiką. Używamy tutaj różnych technik tj. powtarzalne asany wykonywane przez określony czas, mantry, mudry (ułożenie dłoni), praktyki oddechowe. W odróżnieniu od innych form jogi, ta jest bardziej medytacyjna, duchowa. Nie jest nastawiona na fizyczne aspekty tak jak hatha joga czy vinyasa.
Vinyasa to forma jogi, w której przechodzimy płynnie z jednej pozycji do drugiej, synchronizując ruch z oddechem. Sesje Vinyasy łagodnej są każdorazowo wzbogacane o ćwiczenia oddechowe. Zajęcia pozwolą Tobie wzmocnić i rozciągnąć ciało, ale również wyciszyć system nerwowy.

VINYASA YOGA

Vinyasa to forma jogi, w której przechodzimy płynnie z jednej pozycji do drugiej, synchronizując ruch z oddechem. Sesje Vinyasy łagodnej są każdorazowo wzbogacane o ćwiczenia oddechowe. Zajęcia pozwolą Tobie wzmocnić i rozciągnąć ciało, ale również wyciszyć system nerwowy.
dynamiczna odmiana yogi skierowana do osób szukających praktyki o podwyższonym stopniu intensywności. Jest to praktyka budująca siłę, koncentrację i równowagę. Podczas praktyki ciało rozgrzewa się intensywnie, umożliwiając tym samym głębokie rozciąganie i wydłużanie. W zajęcia wplecione są sekwencje asan, w których przechodzi się z jednej pozycji do drgiej, synchronizując ruch z oddechem.

DYNAMIC YOGA

dynamiczna odmiana yogi skierowana do osób szukających praktyki o podwyższonym stopniu intensywności. Jest to praktyka budująca siłę, koncentrację i równowagę. Podczas praktyki ciało rozgrzewa się intensywnie, umożliwiając tym samym głębokie rozciąganie i wydłużanie. W zajęcia wplecione są sekwencje asan, w których przechodzi się z jednej pozycji do drgiej, synchronizując ruch z oddechem.